viernes, 27 de mayo de 2011

Possible nova incorporació.

Fa temps que vaig darrera d’una bici de triatló, ho millor dit una bici de contrarellotge. He estat mirant si la comprava nova ho usada ja que el mercat comença anar amb alça en quan a bicicletes de triatló. Després d’un parell de mesos em vaig posar en contacte amb un amic i em va comentar que volia desfer-se de la seva bici.

Ara la tinc a prova però crec que no hi haurà molt que provar je je je... així que vos presento la possible nova incorporació. Espero que vos agradi.


2 comentarios:

miquel a roig dijo...

guapíssima tio!! veig que segueixes fidel a sa marca!! you are specialized!!! Té un aspecte increible!!! si estàs commode jo no m'ho pensava!! es molt i molt guapa! a meam si me presentes aquests amics... enhorabona tio!

Llorenç Gacias dijo...

Je je je... Migue el problema que hi ha és que les cames son les mateixes je je je i això ho em de canviar. Ja la voràs el pròxim dia la duré. Ara te toca a tu i ja tenim l'equip fet...