martes, 3 de mayo de 2011

Bon cap de setmana

Aquest cap de setmana he tingut bones sensacions. Dissabte començava anant cap el Port d’Alcudia amb el cotxe per encarar una etapa d’autèntica muntanya. La intenció era trobar-me el grup de mallorcatraining i tornar amb ells fins a l’hotel.

A les 8:00 en Migue, en Joan Morey i jo partirem cap a Polleça i allà encararem muntanya per arribar a Lluc. El vent era fortíssim a la sortida d’Alcudia, això feia preveure un dia bastant dur. Sortida de Pollença i comencem a pujar el coll den Femenia direcció Lluc. Una vegada arribats a Lluc en Joan decideix baixar cap a Inca i tornar al cotxe. Al ritme que anàvem vaig preveure que enllaçaríem amb el grup baixant el puig Major. Encarem el coll de sa batalla, Gorg Blau i passat el túnel del puig Major decidim fer una aturada. Ens posem abriguem i baixem cap a Sóller. Li vaig comentar a n’en Migue que no fes molta via durant la baixada perquè després havíem de tornar a pujar.

Doncs així va passar, una vegada arribats a Sóller agafem aigua i tornem arrere per pujar el Puig Major i tornar cap a l’hotel. En haver arribats al túnel de Monnaber decidim esperar una mica per veure si venen els altres i al cap d’una estona apareix en Miguel Miniño uns metres més arrere n’Ivan i en Pep Lliteres. Ens ajuntem al grup i decidim tornar amb ells, ja que la resta estava molt enfora.

Del túnel de Monnaber fins arribar a Alcúdia el ritme fou bastant alt, ja que seguir els tres “animals” ja sigui pujant, baixant o per pla, és una feina difícil de fer.

Al final sortiren 135 quilòmetres de muntanya. Tenia les cames bastant pesades per anar córrer, així que vaig decidir anar-hi el Diumenge.

Diumenge al matí tenia previst rodar uns 80 quilòmetres i després trotar uns 40 minuts. A la sortida em vaig enganxar amb un grup de Felanitx i la veritat és que me va anar molt bé ja que anàrem a un ritme bastant alegra i amb menys de 2:30 havíem fet els quilòmetres. Arribo a casa, em poso les sabatilles i a córrer. A mesura que passava el temps em trobava millor i al final em va sortir 1h de trot.

Les sensacions del cap de setmana han estat molt bones i el més important ha estat que m’he trobat en ganes de fer les coses.

Amb dues setmanes tendre el meu segon objectiu, el mig Ironman d’Alcúdia. Esper arribar-hi en condicions. Abans tinc el triatló olímpic de la Coloni de Sant Jordi.

No hay comentarios: