viernes, 18 de marzo de 2011

Tinc un nou aliat


Enguany he trobat un nou company d’entrenament. M’acompanya a tots els entrenos que faig durant la setmana i també els cap de setmana. Intento no pensar mai amb ell i quan vull començar a entrenar no li dic res, però ell sempre apareix en el mateix moment, a l’hora de començar.

Moltes vegades a mitjan mati comença a aparèixer i ja no fuig fins que al final he decidit entrenar, i a vegades fins i tot duc 20 minuts entrenant i encara em segueix.

Aquest nou amic que he conegut enguany s’anomena peresa.

Doncs si, aquest any tot em fa peresa, anar a córrer, bici i el pitjor que duc és el nedar. Quan vaig a la piscina haver de canviar-me i fer els entrenos és el pitjor que duc.

No se si és el mal temps, la bona vida o les coses que m’enrevolten però també disfruto de fer moltes altres coses.

No obstant al final sempre acabo fent la programació que tinc planejada durant tota la setmana, almenys intento fer el 80%

4 comentarios:

Ivan Muñoz dijo...

..eso,eso el 80%, que luego disfrutaras en los triatlones, ya veras...je,je
un abrazo cracK!

Llorenç Gacias dijo...

Mister, de las muhcas lecciones que he aprendido de ti esta es una de ellas. Gracias por los consejos que nos das y sobretodo por estar ahí simpre que te necesitamos. Gracias amic!!!

Jordi Gonzalez dijo...

peresa...? ah, l'amor, que bonic que és! gaudeix tots els moments, i si et fa peresa, doncs no ho facis, ja entrenaré jo per tú! jeje. Una abraçada!!

Llorenç Gacias dijo...

Tens raó Jordi que em de gaudir de tots aquets moment que son irrepetibles. Ara això si, no entrenis per mi que així segur que no te podré ni agafar els dies previs je je je... Salut i força company!!!