jueves, 24 de marzo de 2011

Mitja marató Ciutat de Palma


Diumenge passat vaig córrer la meva segona mijta marató de la temporada. En un principi i segons els meu “trainer” tenia un marge de temps per fer els 21km. En el primer cas si volia anar a un ritme més tranquil és a dir a un ritme òptim, el temps màxim que podia fer era de 1:29:48 a 4:15 el quilòmetre i si volia anar al límit havia de fer un temps de 1:26:12 a 4:05 el quilòmetre aprox.

El cap de setmana començava amb 100 quilòmetres de bici el dissabte a un ritme per no adormir-se i després trotar uns 10 minuts. A la tarde les cames se varen ressentir i això em feia pensar que la mitja marató no podria agafar el ritme adequat. A tot això el dissabte anàrem amb uns amics a sopar al restaurant Santitaura. No tot ha d’esser fer esport, també ens em de divertir. Com sempre que anem allà acabem fent un parell de gintònics i passa el temps molt aviat. Al final arribarem a casa sobre les 3:30 del matí.

Tot això i el cansament que duia a sobre em va fer pensar que no faria la mitja a un ritme elevat i ja me podia llevar del cap els ritmes marcats d’un principi.

A la sortida em vaig col·locar per davant, cosa molt important si vols intentar anar a un bon ritme. A mesura que passaven els quilòmetres em trobava molt millor i feia que no superes un temps de 4:05 el quilòmetre. Passaven el quilòmetres i em trobava amb més força. Al final vaig aturar el cronòmetre amb un temps de 1:26:03 el mateix temps que tenia a Pollença de l’any passat, és a dir la meva millor marca.

No se si son els entrenos o no ho sé, però ara me trobo en forces, a lo millor foren els gintònics del dissabte.

No hay comentarios: