viernes, 10 de diciembre de 2010

Dos dies per la Marató!!!

Demà a les 15:00 he d’esser a l’aeroport destinació València. Després cotxe i direcció Castelló. Recollida de dorsal i a fer una volta. Diumenge a les 9:00 és la sortida i a les 13:00 espero haver acabat si tot va bé.

Aquesta setmana ha estat molt dolenta en quan als entrenos. Dissabte passat vaig fer uns 18 quilòmetres i res més. Després han vingut dinars, sopars, festes, marxes... que tot això va molt bé, però ara m’ha sortit tot amb un bon constipat.

Ahir vaig intentar córrer uns quans minuts i em vaig haver d’aturar perquè no podia respirar. Espero que diumenge ja pugui córrer en condicions i no em molesti, almenys perquè pugui acabar. En un principi em vaig marcar baixar de 3:30 per fer la marató. Ara si acabo ja estaré content. La setmana que ve ja vos contaré com ha anat.

3 comentarios:

PEP dijo...

ànims Llorenç, anirà bé, quasi tot es psicològic, almenys això diuen :-). Salut

Xisca Vicens dijo...

Segur k t'anirà genial!
Ànims! Disfruta moltíssim!
Ah! Deixa tot el moc a Castelló...jejeje
1000000000:*

Llorenç Gacias dijo...

Gracies per els ànims que meu donat, a Catelló ho vaig deixar tot je je je...