martes, 21 de diciembre de 2010

Baixa forma

Dansà que he tornat de la marató no tinc moltes ganes de fer res. La setmana passada vaig fer una sola classe d’espining i vaig rodar un dia sobre la bicicleta estàtica uns 20 minuts. Avui he tornat a espining i de lo dura que ha estat la classe no l’he pogut seguir. Des de que tinc memòria que vaig al gimnàs, no m’acordo gens d’haver d’afluixar d’una classe d’espining. No se si és el cansament que duc a sobre o que no estic entrenat, però la veritat és que no he pogut, he hagut de llevar resistència.

Ara estic descansant de tota la temporada que ha estat molt llarga. Si em ve de gust a lo millor a partir del gener començaré a fer alguna cosa per tal de no dormir-me massa que després si que serà veritat que no faré res.

2 comentarios:

PEP dijo...

tranquiil, has de tenir en comte que estas a final de temporada, tot el que facis es extra!!!Deitjar-te molts anys i salut per tú i tots als teus!!!!

Llorenç Gacias dijo...

Gràcies Pep. Te desitjo un feliç any nou i que ho disfrutis amb tots els teus. Salut i força