viernes, 29 de octubre de 2010

Transformació

L’altre dia cercant per l’ordinador vaig trobar unes fotos de quan començava a fer triatló i vaig veure una gran diferència, el meu cos s’ha transformat!!! Tot això és degut a que posem el cos a límits que mai ens pensàvem poder arribar-hi. Una cosa que he après es que cada persona és un mon distint i que els cossos de les persones aguanten extrems inimaginables. Basta veure el cos d’una persona quan està embarassada la transformació que sofreix o quan acabem una cursa de llarga distància el desgast que ha tingut. Doncs per això vos vull mostrar la meva transformació des de el meu principi fins a dia d’avui.

Any 2006 primera participació a un triatló,
triatló esprint (750 metres, 20 km,5 km).
Triatló Ciutat de Palma


Any 2010, darrera participació d'enguany
distància mig ironman (1900 metres, 90 km, 21 km).
I CAN triatlhon

6 comentarios:

Tomeu Miralles dijo...

Ara tens un "cuerpassssso", però menys cabells...
Ets un vellet que està en forma. Els altres som, simplement, vellets.
Enhorabona per tot el que has aconseguit, CAMPIÓ.

Llorenç Gacias dijo...

Je je je!!! La veritat és que tens tota la raó del mon ja tinc menys cabells i no creixen je je je... Però bé així miraran a un altre lloc i no miraran la terrassa. Aviat tindré rodepeu je je je

PEP dijo...

QUASI RES DIU ES DIARI!!! ESPER QUE JA NO ET TRANSFORMIS MOLT MÉS PERQUE NO ET CONEIXARAN, JAJAJA, SALUT LLORENÇ

Llorenç Gacias dijo...

Tomeu: moltes gràcies per els teus comentaris je je je i com bé sabeu el que he aconseguit també ho heu fet vosaltres.

Pep: ara ja intentarem quedar així, com bé saps per fer això necessitem poc pes je je je!!! Enhorabona per el blog.

Anónimo dijo...

DESGASTE!
DESGASTE!
DESGASTE!
DESGASTE!
DESGASTE!
DESGASTE!
...
1000 :*

Llorenç Gacias dijo...

Desgaste!
Desgaste!
Desgaste!
Desgaste!
Desgaste!
Desgaste!
Desgaste!
Desgaste!
Desgaste!
Desgaste!

je je je je je... n'hi ha que estan malament de la terrassa...