lunes, 25 de octubre de 2010

Primera setmana

Primera setmana d’entreno i la veritat és que duc un bon cansament. A lo millor per haver descansat tants de dies fora fer res això suposo que a l’hora de començar ens costi més agafar un bon ritme.

Aquesta setmana he trotat 3 dies, nedat uns 4500 metres i 60 quilòmetres amb bici. El que si em va agradar fou el recorregut de bici del dissabte. Vaig sortir de Felanitx, Porreres (pujada al puig de Montision), Montuïri (aturada obligatòria), Sant Joan, Vilafranca i Felanitx. El fet d’anar per carreteres distintes a les de sempre em va fer disfrutar de la sortida de dissabte.

Referent a la preparació per la marató de Castelló diumenge em tocava tirada llarga de córrer, exactament 2h, però dissabte varem tenir despedida de solter i diumenge només vaig poder trotar 1h20. Això de compaginar esport amb sortides nocturnes no és el més indicat ja que avui som dilluns i encara em dura la ressaca. Però bé, també em de fer un poc de tot no només tot ha d’esser esport.

No hay comentarios: