miércoles, 28 de octubre de 2009

Segona infiltració de PRGF

Ahir em vaig fer la segona infiltració de PRGF. Gràcies a n’Ana Mora puc fer aquets tractament. Ara per ara em va molt bé ja que les molèsties van minvant a poc a poc. Ara quan m’aixeco els matins ja no tinc mal i no camino coix per la casa.

Ahir quan em varen infiltrar al tendó per introduir-me el líquid hi va haver un moment que em va fer molt de mal ja que després vaig haver d’estar una estona allargat a la camilla per el dolor que em feia el tendó. Ho vaig comentar a les metgesses i em digueren que aquell dolor que em produïa era bona senyal perquè havien agafat una bona via. 

Estic ben segur que aquesta serà la darrera vagada, no per el dolor que vaig tenir sinó perquè ja estaré bé.

Ara fa un més que no vaig a córrer, l´únic que corro és per creuar el semàfor i res més. Això ho faig baix la supervisió d’en Xurxo el fisioterapeuta del nostre grup, que també li vull agrair la feina feta.

2 comentarios:

sina dijo...

Molts ànims, aixó mica en mica tira endavant!!! Molta sort i esperem que sigui com tu dius la darrera i que aviat corris algo més que no pas per creuar un semàfor, jeje.
Una abraçada!

Llorenç Gacias dijo...

Gràcies Sina per els ànims, segur que dintre de poc podré començar els entrenos de córrer. Em tinc que posar les piles ja que sinó no et podré agafar al ironman de Frankfurt.

Salutacions!!!