lunes, 31 de octubre de 2011

Comença la temporada

Després d'un mes i mig de vacances esportives i de fer totes aquelles coses que durant tot l'any no feim habitualment toca posar-nos en marxa.
Una vegada acabat l'Ican tocava descansar però al mateix temps hem de planificar la nova temporada.
Un dels objectius que tinc més en ment és l'Ironman d'Austria que serà el meu màxim repte de l'any, ja que tinc moltes esperances d'intentar fer el meu millor temps, i si no és així intentar fer un bon temps a la marató, assignatura pendent que he tingut sempre. Enmig de tot això intentaré fer la marató de Barcelona el 25 de Març, el Tristar de Porto Colom, el 70.3 d'Alcudia i un parell de curses que m'ajudin a la preparació per gran cita.
Aquest mes i mig de descans que he tingut m'ha servit per desconnectar, per llevar-me la carrega d'entrenos i sobretot per no pensar amb l'esport. No obstant he fet la mitja marató de la Tui amb un temps de 1:28:20, no és un mal temps pensant que no m'havia posat les sabatilles de córrer del dia de l'Ican.
Avui he sortit a rodar uns quants quilòmetres amb la bici, en total 60km, he intentat fer molta cadència però hi ha hagut un moment que les cames m'han dit basta i els darrers quilòmetres els he fet rodant tranquil·lament. Bon entreno per començar!!! demà seguirem amb el planing.

2 comentarios:

toni morey dijo...

hola llorenç!! aixi es fa, un bon descans i a tornar amb ganes. Avui he començat al profitness. hi aniras enguany?

fins aviat!!

Llorenç Gacias dijo...

Toni a veure si ens veiem per allà...

Salut i força!!!