martes, 14 de junio de 2011

Bon entreno de bici

Després d’una setmana una mica carregada d’entrenos i el que em va passar dimecres tot just acabat l’entreno, el cap de setmana se presentava amb fatiga, però el resultat no ha estat el mateix que em pensava. Dissabte en Pep m’havia dit que aniria amb la “grupeta” per fer una d’aquelles etapes que pinyol vermell. En un principi m’ho vaig pensar però després vaig decidir anar-hi. Arribaria allà a on arribes seria un bon entreno.

Al final ens sortiren 140 quilòmetres amb una mitja de 32km/h. La ruta, doncs Campos-ctra Sa Ràpita, ctra. Pressos, crta Cap Blanc, Cas Busso (reagrupament), Llucmajor, Algaida, Biniali, Consell, Alaró, Orient, Bunyola, Festival Park, Son Ferriol, Arenal, Llucmajor, Campos.

Tot just començar les cames no anaven i les sensacions eren dolentes. La primera intenció era arribar a Orient i tornar cap a Campos, però a mesura que el cos assimilava els quilòmetres m’anava trobant a gust. Així que vaig decidir fer tota la volta. La pujada a Orient vaig intentar ficar-me amb el grup capdavanter fins que .... i vaig arribar quart a dalt del port darrera en Pep Lliteres peplliteres.blogspot.com, si voleu podeu llegir la crònica al blog d’en Pep, aiiiiggg no!!! que aquesta vegada no la escrita je je je... per un pic que arribo per davant del grup i no l’escriu... m’aca...n. Però una cosa si he de dir que el ritme que pujaven tots els altres no era el de sempre, ja que si ves estat així ves arribar el quart dels darrers.

Encara que no hagi escrit la crònica, bromes a part, tinc que donar les gràcies a n’en Pep perquè a la tornada sempre és ell que em fa arribar a Campos i m’ensenya a sofrir damunt la bici. Gràcies Pep.

Diumenge en un principi la intenció era rodar una mica i després trotar, però al final només vaig rodar uns 70 quilòmetres aprox. i foren suficients.

En resum bon cap de setmana de bici per posar-me les piles de cara als pròxims reptes.

2 comentarios:

PEP dijo...

ejem ejem!!!!abans de la teva entrada jo ja havia penjat sa crònicaa n'es meu blog, mira sa entrada de dissabte...jejejej

Llorenç Gacias dijo...

Perdò, perdò te demano disculpes je je je... això ho haurem d'arreglar. Mira que cada mati miro el teu blog però només vaig mirar la primera noticia i no vaig mirar més a baix...