miércoles, 16 de febrero de 2011

Mitja marató Sa Pobla

Primera mitja marató de la temporada i el resultat ha estat millor del que m’esperava. Diumenge dia 6 de febrer a la localitat de sa Pobla és va celebrar la mitja marató. El recorregut és favorable per tota aquella gent que vol fer un bon temps ja que es totalment pla. La meva intenció era anar a rodar i intentar anar a 4:50 el quilòmetre. Però com sempre que competim una cosa és el que diem i l’altre és el que fem.

Una vegada donada la sortida el ritme fou alegre. Passats un parell de quilòmetres anava a la par amb en Xurxo, en Dani Salas i n’Oscar Tarazona. En Dani ens marcava el ritme i ens deia que anàvem a 4:15 el quilòmetre. Decidirem afluixar i al cap d’un parell de quilòmetres en Xurxo em va demanar si podia seguir el seu ritme. Ens distanciarem un parell de metres i al cap d’un temps el ritme fou una mica alt per mi. Al final vaig quedar sol els darrers quilòmetres i vaig aturar el cronòmetre amb un temps de 1:31:30.

Molt bon temps pensant que només fa un mes que he començat a entrenar.

No hay comentarios: