lunes, 28 de febrero de 2011

Bon cap de setmana


Bon cap de setmana d’entreno. Començant dissabte per fer 106 quilòmetres amb sa grupeta a un bon ritme diumenge hi havia els 10 quilòmetres a Palma. La meva intenció era partir amb bici i després fer la cursa. Així ho vaig fer, sobre les 9:00 partia de Felanitx cap a Palma passant per Campos, Llucmajor, s’Arenal, Sant Jordi, és Coll d’en Rebassa per arribar a Palma.

Sobre les 11:00 arribava a casa i me sortiren uns 60 quilòmetres. Dutxa i partirem amb na Xisca cap a la sortida de la cursa dels 10 quilòmetres. Arribats allà i recollida del dorçal i totduna ja preparats per la sortida.

En Jose Antonio em va demanar per fer un bon temps i que intentaria posar-se al meu costat. Jo en un principi la meva intenció era rodar i veure que passava, pensant que abans havia fet els 60 quilòmetres. Però com sempre que hi ha una cursa ho intento donar tot.

A la sortida en Jose Antonio ja va quedar darrera i vaig intentar marcar un bon ritme.
El dia era fred i començava a ploure una mica, però a mesura que passava el temps plovia més i més.

El circuit eren 4 voltes i el ritme era bo, però hi havia alguns impediments, com la pluja, el fred i sobretot el paviment que relliscava molt. Al final vaig aturar el cronòmetre amb un temps de 40:38.

Bon entreno de cap des setmana però avui descansaré perquè estic un poc cansat!!!

2 comentarios:

Jordi Gonzalez dijo...

Cullons Llorenç, ara si que veig que m'hauré de posar les piles de veritat si et vull intentar seguir ni que sigui una estoneta, jeje, aquest any em treuras una hora com a mínim!!!

Llorenç Gacias dijo...

Jordi tu i jo sabem que per molt que entreni i per molt que fagi enguany en la bici nova no te voré ni la sombra. Hauré de fer alguna cosa més que entrenar je je je je...