viernes, 13 de agosto de 2010

La importància d'entrenar bé

L’altre dia feia una entrada al blog sobre els entrenaments que havia fet durant el meu període de vacacions. Les dues setmanes foren molt intenses i amb molts de metres de natació. Aquesta setmana em tocava descansar un poc ja que els volums que havia acumulat eren molt alts.

La setmana es presentava amb poca intensitat:

  • Dilluns 2500 metres de nedar i spining
  • Dimarts 3000 metres de nedar i després 12 kilòmetres amb 8 series de 400
  • Dimecres descans merescut a un lloc impressionant
  • I aquí ve el perquè vos cont els meus entrenos. Ahir dijous em tocava 16 kilòmetres de córrer dels quals tenia 20 minuts de rodar acabant amb 4:30, després 10 series de 800 a ritme de 4:06 i després trotar 15 minuts per acabar. Una vegada acabat tot això vaig anar a la piscina per fer 2500 metres amb series. Primer tenia 500 metres a ritme de 1:30, 500 metres fent tècnica i peus, 500 metres a ritme que me sortien a 1:25 cada 100 metres, 8*100 a ritme de 1:25 i al final 4*50 per mollar.

Ahir dintre de l’aigua em vaig trobar molt còmode nedant en aquests ritmes. Suposo que això ve per l’acumulació de metres realitzat durant les dues setmanes però he de dir que ni en el millor dels casos em pensava mai poder nedar com ho vaig fer ahir.

Avui si puc sortiré a rodar uns 90 kilòmetres i sinó aniré a fer una classe d’spining.

La conclusió de tot això és que ara em trobo amb molt bones condicions per afrontar el mig Ironman. A lo millor em falta fer un poc més de bici, però en aquest moment ho tinc un poc malament per sortir. Ara estic a un pes ideal per poder afrontar el repte, 59 quilos i ... vosaltres poseu el que volgueu a darrera. També he de dir que aquest pes pujarà perquè ara faig una petita aturada perquè venen les festes de Montuïri.

Esper poder arribar dintre aquestes condicions per afrontar la cursa. Una vegada que siguem allà després tot pot passar, però ara em trobo amb molta força.

No hay comentarios: