miércoles, 21 de julio de 2010

Reflexions després d'un Ironman

Enguany m’havia marcat un objectiu, baixar de les 11:00h en total. Se que estava capacitat per fer-ho. Estava entrenat molt bé en totes les disciplines i això em donava una motivació extra i sobretot ganes de fer la cursa.


Després d’un parell de dies de descans intentant trobar una solució a la desfeta amb bici, no trobo la causa que em va provocar perdre les forces a les cames i sobretot la son que vaig tenir.


Aquest ha estat el meu tercer Ironman, prova que de cada vegada m’agrada més ja que me trobo més còmoda fent llarga distància.


Pensant amb tot el que comporta un Ironman i els sacrificis que fem durant uns 7 mesos he arribat a la conclusió de que:

  • Arribar a la meta i ser Finisher és el més important, a vegades el temps final no importa
  • Cada un a de menjar el que més li convingui. Heu d'escoltar el vostre cos.
  • L'ironman és una prova molt llarga, sempre tens marge per recuperar-te
  • Cada Cursa és diferent, no podem comparar-les
  • Si tens el cap clar, el cos et respondrà. El cap és el qui fa seguir el cos


Enguany només em queda ICAN MALLORCA prova que se fa el mes de setembre. Serà el meu debut a la distància de mig Ironman. Veurem com anirà.


Salut

No hay comentarios: