lunes, 7 de junio de 2010

Menys d'un mes...

Cada dia que miro el calendari veig que s’acosta el dia més esperat de l’any, esportivament xerrant. Em falta molt poc per enllestir la preparació física, ja que a partir d’ara només em queda la fase de manteniment i sobretot baixar el volum. Aquest dissabte passat he fet un dels entrenos més durs de tota la temporada. El matí vaig fer 150km en bici i a la tarda vaig córrer la mitja marató de Manacor.

Una de les intencions de córrer la mitja era que després de la bici no podia carregar massa les piles, havia d’arribar amb el múscul cansat, per això el dinar fou bastan magre.

Aquesta mitja marató ha estat de les més dures que he corregut mai, no sols per el cansament del matí, sinó per les rampes que hi havia durant tot el recorregut. El temps final ha estat de 1:38:06. Un molt bon temps pensat que dintre d’un mes tinc l’Ironman de Frankfurt.

Això no vol dir molta cosa ja que el dia de la prova ens poden passar moltes coses, però l’objectiu que me marcat enguany d’intentar baixar el de 4h el temps de la marató crec que no vaig per mal camí. Esper que sigui així!!!

3 comentarios:

sina dijo...

Jo crec que el teu proposit l'aconseguiràs, estàs correns super bé nen!!!! Quina enveja, jajajaja!
Ens veiem molt aviat!!!
Sort i a recuperar-se!!

xisgarau dijo...

ETS UN CRACK!!!!!!! VAS PRIMER A LA QUINIELA... JEJEJEJEJEJEJE

Llorenç Gacias dijo...

Sina te vaig seguint i tu també fas un bons entrenos, segur que enguany t'anirà molt millor a més tens una gran experiència en llarga distància. Ens veiem dintre d'un mes...

Xisca això de les quinieles saps que mai es compleix, però com tu be saps el primer de la quiniela ets tu, així que hauré de córrer molt per agafar-te je je je...