martes, 15 de junio de 2010

Dorsal

Avui he mirat el llistat de l’organització i he vist que ja ens han assignat els dorsals. Enguany duré el núm 1328.

Falten menys de tres setmanes i els nervis es comencen a notar. Enguany és el meu tercer ironman i això hauria d’esser un grau d’experiència, però a mesura que ens acostem a la data els nervis floreixen com si fos la primera vegada.

Aquest any la preparació ha estat marcada per la falta de temps que no he pogut entrenar com cal, he fet el que he pogut. Això no és excusa per intentar complir el meu objectiu, baixar de les 4h el temps de la marató. Els resultats que obtingut a les curses de córrer em fan ser optimista, però com tots sabem ens ho juguem tot amb un mateix dia i com sempre diem sabem quan comença però mai quan acaba.

Vull donar les gràcies a tots els qui m’he donat suport durant tot aquest temps, a la meva família, als qui m’heu trucat, als qui heu entrenat amb mi, a tots els meus amics, els qui s’han preocupat i per això per tots vosaltres, quan arribi a meta, hi haurà un trosset de victòria per cada un de vosaltres.


2 comentarios:

xisgarau dijo...

EI!!!! El meu dorsal és 518!!!!!!
BESOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSS

Llorenç Gacias dijo...

Je je je... amb el num de dorsal ja me guanyes, imagina a la carrera, te sortirà fantasticament be, confia amb tu, ja voràs. Bsss...