lunes, 10 de mayo de 2010

Triatló Porto Colom


Ufff!!! Havia passat molt de temps després de córrer el meu darrera de triatló. Precisament fou l’Ironman de Niza del 2009.


El fet d’estar aturat uns 4 mesos per la lesió al tendó de aquiles i no haver pogut competir a cap triatló durant tot aquest temps, feia que afrontés la cursa amb molts de nervis.


Del meu punt de vista el triatló de Porto Colom juntament amb el del Port de Sóller son les dues curses més boniques que ens podem trobar a l’illa. Son dos triatlons amb distàncies diferents però la seva duresa fan que siguin els meus atractius.


Dissabte passat dia 1 de Maig a les 15:00 es donava la sortida. Aquesta vegada era la meva quarta participació.

El resultat final fou el millor durant les meves quatre participacions però no vaig quedar del tot content. Al tram de córrer em ves agradat millorar el temps, però les rampes a les cames i el cansament feren que no millorés.

Els 1500 metres d’aigua ho vaig fer amb un temps de 24:15. Una vegada sortit de l’aigua en vaig ajuntar amb un grup de ciclistes que ens va permetre rodar a un ritme bastant alt. Els 44 km de bici ho vaig fer amb un temps de 1:13:19. Com sempre i quan les curses son en drafting hi ha gent que no dona mai un relleu i al final sempre som els mateixos que ens posem al davant per estirar del grup. Després a l’hora de posar-se a córrer la gent que a anat a darrera del grup pot córrer amb molta més fluïdesa que els altres, però això també conta i al final aquets son els llestos. Però això no ha de servir d’excusa per la cursa a peu que vaig fer. Els 10 km em varen sortir amb un temps de 43:57, a una mitja de 4:24 el quilòmetre.



Al final vaig quedar a la posició 40 de 169 participants i el 13 al meu grup d’edat.


Vull donar les gràcies a totes les persones que varen venir, família i amics, per animar i per acompanyar-me a totes les curses. Gràcies a tots...

3 comentarios:

Tomeu Miralles dijo...

Xatooooooooooo, llegint l'article sembla que estàs desanimat.
El millor temps de quatre anys (quatre anys més vell, o quatre anys d'experiència), posició 40, que més vols?, rompre el crono?.
Ja saps que "llestos" n'hi ha per tot.
Per cert, les cervessetes del bar, el temps que t'esperàrem (que fou molt poc), fresques fresques...
ÀNIM

Jordi Gonzalez dijo...

Enhorabona pel retorn a la competició, i ànims que el resultat és fantàstic després de tot el que t'ha tocat passar!!! Ara a sumar i pensar en Frankfurt!!!

Llorenç Gacias dijo...

Tomeu gràcies per els ànims i per estar allà. Quan vaig passar corrent ja vos vaig veure a la tarrassa amb alguna cosa en la mà je je je...

Gràcies Jordi, com dius tu ara toca pensar amb Frankfurt. Segur que anirà be però enguany crec que serà més difícil ja que la preparació ha estat diferent. Salut i força...