lunes, 24 de mayo de 2010

Fotos Ironman Nice



Divendres em vaig decidir comprar les fotos oficials de l’Ironman de Nice. Sabia que hi havia una foto que m’agradava molt. Com vaig comentar en el seu dia, vaig fer la pujada amb un il·lustre del futbol espanyol, en Luis Enrique. Adjunt vos poso la foto que més esperava, esper que vos agradi.



En quan als entrenos anem fent la feina a poc a poc. Ara el cansament es comença a notar i els dies d’entreno que son més durs la recuperació costa més. Dissabte férem una etapa de bici bastant llarga, 172km. Aquets dies serveixen per moltes coses, provar roba, menjar, beguda etc... En el meu cas vaig experimentar una mala sensació. Ens varem aturar per omplir els bidons d’aigua i també aprofitàrem per menjar alguna cosa. Doncs a partir d’allà ja no vaig tenir les mateixes sensacions. Els darrers 70km foren un calvari ja que no tenia força a les cames. La causa crec que ja la se, i estic ben segur que em va servir per no repetir-la el dia de la prova.


Anem per bon camí...



4 comentarios:

Tomeu Miralles dijo...

Sols una paraula: CRACK.

Llorenç Gacias dijo...

El crack és el de blanc je je je, l'altre un aficionadillo...

xisgarau dijo...

Quines fotos més xules!!!!!!!!!!!!!!

Llorenç Gacias dijo...

Pensa que enguany dia 5 de juliol tu també tindràs unes fotos semblants a n'aquestes. L'acompanyant un dels dose serà. Segur que t'anirà beníssim a més les quinieles te donen guanyadora je je je. Ànim que falta molt poc...