lunes, 7 de septiembre de 2009

Comencem!!!

Ja tornem a ésser per aquí, s’ha acabat les vacances, els viatges (esperem que no), s’acaba l’estiu i ens em de tornar a posar la roba de feina.

L’estiu serveix per fer totes aquelles coses que ens permeten gaudir del bon temps. Anem a la platja, sortim a passejar més sovint, no ens fa peresa fer les coses, solem anar a les tarrasses dels locals per prendre un refresc, anem a les festes de pobles i sobretot gaudim del bon temps. 
Ara toca fer el mateix de cada any.

En un principi quan comencem la tardor sempre ens proposem fer coses noves per rompre la monotonia de cada dia i de cada any, però al final sempre acabem dintre el mateix espiral que ens dur a fer les mateixes coses. 

Dintre de poc començaré els entrenos per preparar-me l’Ironman de Franckfurt. Em fa un poc de peresa ja que de tot l’estiu no he fet res, però suposo que a poc a poc aniré agafant la forma.

La setmana passada vaig anar un parell de dies al gimnàs i el dissabte férem una sortida en bici molt curta, a veure si amb això em vaig animant un poc i agafo un poc de ritme. 

A partir d’ara intentaré escriure més sovint...


5 comentarios:

sina dijo...

Oeeee, has tornat!!!
Ja veig que ho has passat bé, gaudint, així que m'alegro molt!
Ara a posar-te les piles que altres no hem parat, jajajaja!
I cap a Frankfurt!!!!

Llorenç Gacias dijo...

La veritat és que m'ha costat bastant tornar je je je... això de fer feina no hauria d'existir, seria un poc difícil però seria millor poder fer les coses que ens agraden... Estic seguint totes les coses que fas i em canso de pensar tot això, estàs feta una màquina...
Ara a preparar Frankfurt, encara que falti un any aviat tocarà començar a entrenar, uffff!!!!
Salutacions...

Tomeu Miralles dijo...

Hombreeeeeeeeeeee, has tornat a la vida, ja era hora.
Ara toca entrenar, entrenar i etrenar. Basta de fer el perro.

Jordi Gonzalez dijo...

Benvingut de nou al món de la bogeria!!! Jo ja fa dies que intento agafar ritme, però no hi ha manera....ho seguirem intentant per acabar la temporada dignament!!
A tope i sobre tot, Força i Honor!!

Llorenç Gacias dijo...

Gràcies a tots per la rebuda, anirem a poc a poc per no fer-me mal je je je... Com diu en Jordi FOORÇA I HONOR!!!