lunes, 21 de septiembre de 2009

Ara toca Padel

Des de que vaig tornar de l’ironman de Niza he intentat descansar el màxim poossible a fi de tornar a començar la temporada amb ganes. Ara ja fa 3 mesos que estic aturat. Bé no estic aturat del tot ja que algun dia vaig a trotar un poc però poca cosa més. Ara he començat a sortir en bici els dissabtes però fem 60 kilòmetres i ens aturem a berenar. 

El que si estem fent amb alguns dels integrants del grup de triatló és anar a jugar una partideta de padel de tan en tan. Al final el que conta és passar-ho bé i això és el que fem. 

De cada vegada hem costa més començar a entrenar per l’ironman de franckfurt. Encara ens falten 2 mesos per començar la preparació per l’ironman. Suposo que a mesura que s’acosti la data per començar tindré un poc més de ganes de fer coses.

Ara em centraré amb el padel. Qui sap a lo millor hi ha un campió amagat (je je je) i dintre de poc en veieu en el rànquing mundial.

1 comentario:

mojatecontracorriente dijo...

Estos campeones del Padel ... y de todo lo que se propongan!!!

Ánimos para esta nueva temporada ... que seguro que vamos a romper los moldes jajajaja!!!

Por lo de la lesión ... conozco un fisio muy bueno ...