viernes, 19 de junio de 2009

Dorsal

A la fi el tan esperat mail de l’organització. Ahir ens varen enviar el numero del dorsal. Enguany duré el número 1134.

Aprofito aquest article per donar les gràcies a totes les persones que m’heu ajudat amb la meva preparació i també a totes aquelles que d’alguna manera m’han donat ànims per seguir endavant. Se que tots aquest no son pocs, ja que he rebut moltes mostres de suport de molta gent. Gracies a tots ells.

Vull donar les gràcies i molt especialment a tota la meva família. Sempre han estat al meu costat i m’han donat suport amb el que he fet. L’any passat vaig tenir uns fans incondicionals que m’acompanyaren durant tota la cursa que nou fou poc. Enguany no ha pogut esser però se que em seguiran de molt a prop. Ser que volien venir i el meu germà es volia apuntar, però no ha pogut esser. Tomeu, moltes gràcies per animar-me cada dia, això m’anima molt.

També vull agrair molt especialment a tots aquells que cada cap de setmana ens hem vist per fer sortides en bici. Sabem que han estat molts mesos i molts quilòmetres damunt la bici, moltes carreteres que em corregut. Al final ens ho em passat molt bé, em rigut, ens em cansat, em patit però el més important de tot, ha estat el grup. Se que hi ha molta gent que no li agrada venir amb nosaltres perquè el nostre esperit és passar-ho bé fent esport, i això no agrada a tota la gent, però els qui em estat doncs per mi son els més importants. Ens em estirat un amb l’altre i així han anat passant tot aquest temps sense adonar-nos de la feina que fèiem. Ara tot el grup ja està preparat per el gran dia, però el que si ser segur, que ens ho passarem molt bé. Gràcies a tots. 

Al darrer post vaig fer referència a la meu rendiment a l’hora de córrer donant les gràcies a una persona. Doncs aprofito ara per donar-li molt especialment les gràcies per la seva ajuda. Encara que me digui que té un poc de “vaguitis” sempre em fet els entrenaments que toquen i m’ha fet espavilar. Hem rigut i alguns dies casi em plorat perquè ho hem passat malament, però el que si ens ha anat molt bé ha estat que sempre ens em animat un amb l’altre. Per això vull donar-li les gràcies per la seva ajuda amb l’esport i sobretot donar-li les gràcies per la persona que és. Allà estarem molt a prop. Gràcies.

Doncs res més, per darrera vegada gràcies a tots i penseu que quan arribi hi haurà un trosset de la victòria per cada un. Salut a tots!!!  


9 comentarios:

Tomeu Miralles dijo...

I els dies que t'animaré.
Venga cunyadíssim, que et vagi tan bé, com l'any passat. Però segur que anirà molt millor.
Ja ho havia dit abans, però per recordar-t'ho: QUEDEN 9 DIES.

xisgarau dijo...

Ho faràs beníssim i tots estarem amb tu durant tota la carrera. Has d'anar a passar-ho bé i a disfrutar, sense pressió i veuràs que els entrenaments sortiran.
beso
Ànims!!!!!!

Anónimo dijo...

Molta sort! Ho faràs molt bé.

Confia en tu.

Anónimo dijo...

amb aquest numero 1134 ja veuras com triunfaras, molts anims!!!!!!!

Tomeu Miralles dijo...

Ufffffffffff, ara posa:
"Seulement 8 jours jusqu'à l'Ironman France 2009!"
CUNYAAAAAAAOOOOOOOO.

Tomeu Miralles dijo...

Això no s'atura...
"Seulement 7 jours jusqu'à l'Ironman France 2009!
Fora els nervis.

Tomeu Miralles dijo...

Que posa avui??????
"Seulement 6 jours jusqu'à l'Ironman France 2009!"
CORRECTE!!!!

Llorenç Gacias dijo...

Tomeu: Gràcies per el ànims de cada dia, em dones energia. Ja falta poc!!!

Xisca: Moltes gràcies per tot. Intentaré fer-ho el millor possible i segur que els entrenos de qualitat que hem fet el dia de la cursa sortiran... Bs.

Anònims: Moltes gràcies per els vostres missatges d'ànims. Faré el que vosaltres em deis, confiar amb mi. Gràcies...

Tomeu Miralles dijo...

I el que m'agradaria animar-te en directe, però aquest any no... el proper, SEGUR.

Per cert: "Seulement 5 jours jusqu'à l'Ironman France 2009!"
Venga, crack, que això està fet.