martes, 9 de junio de 2009

Només 19 dies

Suposo que dintre de poc rebrem un mail de l’organització amb el número de dorsal assignat. És aquí quan ens comença’m a posar nerviosos i veus que la cosa va en serio. Si mirem el calendari de cada dia falta menys, rar seria que això no passes, però ara els dies passen molt aviat.

Ahir vaig començar a fer la llista de totes les coses que em tinc que endur i que he d’anar preparant durant aquestes dues setmanes. Val més preparar les coses un parell de dies abans així sempre tindrem el final per si ens oblidem alguna cosa. 

Enguany no se si és perquè som molts els que hi anem, ho perquè vull intentar complir el meu objectiu “intentar córrer la marató”, però estic més nerviós que l’any passat. 

La gran majoria dels entrenos que he fet he tingut una gran referència al meu costat que m'ha ajudat i m'ajuda a superar els moments difícils, i el millor de tot, ha estat la motivació que m’ha transmès. Una de les coses més importants en els entrenos de córrer ha sigut que he millorat molt el meu rendiment, i a això l’hi dec. Allà no hi podrà esser, però segur que em donarà moltes forces per acabar.  


Aquestes setmanes ja son més fluixes de càrrega. Ara amb una setmana més o menys fem el següent:

  • dilluns: nedar uns 2500 metres,
  • dimarts: 20 minuts de trotar, 2*4000 a ritme i 5 minuts per acabar,
  • dimecres: nedar a la platja i després trotar 40 minuts,
  • dijous: 40km bici,
  • divendres: descans,
  • dissabte: 120km de montanya i trotar 1:30, 
  • diumenge: per acabar, aniré a la platja a descansar...

Una setmana de relax... 


7 comentarios:

Tomeu Miralles dijo...

Sols llegir el que et queda, ja em cansa...
Lleva't els nervis, i a córrer tota la marató (pensa que aquest any no faré amb tu els darrers 10km, i no podràs adelantar-me).
ÀÀÀÀÀÀÀÀNIMS, I A TOPE.

Llorenç Gacias dijo...

Ves estat fantàstic que vesis estat al meu costat. L'any passat ens ho varem passar molt bé. Enguany serà diferent. Si tot va bé, que hi anirà, vesis hagut de córrer molt je je je... Gràceis cunyaoooooo. Aquest any et tocava a tu entrar a meta...

Jordi Gonzalez dijo...

Ànims en aquests 15 dies i sobre tot, moral a tope!!! Els entrenos estan fets i amb l'experiència de l'any anterior, segur que ira de Puta Mare!!!!
Una abraçada!!!

Tomeu Miralles dijo...

Cada dia hauràs de canviar el titol d'aquest article.
La pàgina de l'IM avui posa: "Seulement 13 jours jusqu'à l'Ironman France 2009"
No necessita traducció, està ben clar. Així que relax i els nervis, els deixes a Mallorca.

Tomeu Miralles dijo...

Ara ja posa: "Seulement 12 jours jusqu'à l'Ironman France 2009 !", això ja no es pot aturar, cada dia baixa......

Llorenç Gacias dijo...

Jordi: Gràcies per els ànims, com tu bé saps, a mesura que s'acosta el dia tenim la moral per els núvols. Només frisem de que arribi el diumenge per començar i amollar tots els nervis. Salut i força.

Tomeu: Ja ho se que tinc que deixar els nervis a Mallorca, però també em tinc que guardar un parell per allà, així sortirem més motivats... Salut

Tomeu Miralles dijo...

Ui, ui, ui...
Avui posa: "Seulement 11 jours jusqu'à l'Ironman France 2009!"