viernes, 23 de enero de 2009

Duatló Parc Bit

Fotografia captada per Toni Contesti

Diumenge passat vaig corre el meu segon duatló de la meva vida. El primer que vaig fer l’any 2006 concretament a la localitat d’Alaró fou un calvari. El record que tenia sobre aquella cursa (pardillo de mi que hi vaig anar fora haver practicat cap transició) era que la gent sortia molt aviat i durant tota la cursa anaven al màxim. Aquella sensació d’anar ofegat per l’esforç, tenir els bessons com una pedra i exageradament contracturats, em feia plantejar corre els duatlons. Diumenge na Xisca i en Felix em varen animar a corre el duatló. Vaig accedir a la proposta i les sensacions foren molt bones. Aquells records de passar-ho malament, d’anar ofegat i que la gent feia molta via varen desaparèixer el primer moment de la cursa. El temps 1:02:43 és el de menys, l’important és que m’ho vaig passar molt bé. Donar l’enhorabona a na Xisca per guanyar el primer duatló de la temporada amb un temps de 1:03:06, enhorabona.

Fotografia captada per Toni Contesti

L’objectiu d’enguany no son ni els duatlons, triatlons, les mitges maratons, les curses populars, etc... però intentaré fer el màxim de curses perquè també em serveix de rodatge per l’objectiu final, l’Ironman de Nice.

Per veure mes fotos de la prova podeu consultar a http://grancampeon.wordpress.com/ .

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Això de fer el duatló està molt bé, però anem a les coses importants!!! Qui és na Xisca? No dou esser na Xisca de Soller. Volem saber mes coses. Conta, conta...

Llorenç Gacias dijo...

Na Xisca, és una amiga que entrena amb nosaltres i també corre les curses. No passeu pena no hi ha res, només som bons amics i per .... res més.
Gràcies per el comentari i per interessar-te per mi. Quan hi hagi alguna cosa amb algú no passeu pena, quan ho pugui fer públic crec que tots ja ho sabreu je je je.

Anónimo dijo...

VULL DIR QUE ES COMENTARI DE S'ANONIMO NO ÉS MEU. TAMBÉ VULL DIR QUE A EN LLORENÇ LI CREIXERÀ ES NAS ....
FIRMAT : ROCA.

PD ENCARA QUE HE DE DIR QUE ES COMENTARI PAREIX MEU...

Anónimo dijo...

Jo hagués jurat que el missatge era del senyor Roca, però no. Veig que tens més admiradors.

Llorenç Gacias dijo...

El nas no em creixerà perquè no dic res que no sigui veritat je je je... i estic amb tu cunyaooo també havia jurat que el primer comentari era del senyor Roca... A veure si és el senyor Mesquida!! nooo!!! En Toni Mesquida no pot esser perquè el seu comentari seria: A on és el moro? je je je. Gràcies al·lots.

Anónimo dijo...

Has de menjar més llimones de Sóller

Llorenç Gacias dijo...

Les llimones de Soller son molt bones, les llimones!!! ara només en tinc tres a casa. Si de cas un dia xerraré amb na Xisca perquè vos dugui un parell de llimones i podreu fer un suc... je je je je

Anónimo dijo...

Llimones!!! que hi ha llimones a Soller? Em pensava que només eren taronjes i olives. No crec que sigui això la cosa interessant de Soller...