martes, 13 de enero de 2009

Cursa Sa Llego

Dissabte a la tarda vaig participar a la primera cursa de l’any a la localitat de sa pobla. El recorregut fou de 7870 metres hi el temps que vaig realitzar fou 32:57 minuts, un bon temps si tenim en compte que el mati férem uns 100 km en bici. En un principi la meva intenció era fer la cursa rodant a un ritme alegre, però una vegada que fou a la sortida en Quique em va dir que faria la cura en progressió. El vaig seguir fins el kilòmetre 4,5 però en el moment de fer el canvi les cames no em varen respondre. Al final vaig mantenir el mateix ritme durant tota la cursa. Les sensacions foren bones ja que durant tot aquest Nadal no he pogut entrenar perquè he tingut el grip.

4 comentarios:

Jordi Gonzalez dijo...

La veritat es que per ser la primera cursa, sense entrenar i havent fet 100 kms de bici al matí, no està gens malament, jo em sembla que seria incapaç ara mateix...enhorabona i a seguir!!!!

Llorenç Gacias dijo...

Jo no crec el mateix, crec que ho vesis fet millor. Gràcies Jordi... Que tal el peu? Força i ànim.

Jordi Gonzalez dijo...

Doncs els peu, la veritat es que tinc molèsties encara, i a sobre cada cop que vaig a còrrer trepitjo alguna cosa o altra que el desestabilitza....soc una mica patòs, tot s'ha de dir!
La setmana que vé provaré a la mitja de Granollers, a veure que tal...

Llorenç Gacias dijo...

Segur que anirà molt bé, crec que és normal que ara estigui un poc debilitat, però veuràs com al final tot anirà molt bé.

Ànim i molta força...