martes, 23 de septiembre de 2008

Madonna "diva"

Xerrar de na Madonna és xerrar d’una “diva”, d’una icona la qual no deixa a ningú indiferent. Hi ha gent a qui li pot agradar més o menys però la seva atracció arriba a tot tipus de públic.

Fa un parell d’anys una companya de feina va anar a veure el concert de na Madonna a Londres i em va fer il·lusionar quan em va contar el que havia vist. Sabia que si hi havia una oportunitat per poder anar a un concert aquesta seria la meva.

Doncs el mes de juny em vaig adonar que na Madonna venia a València i ens posàrem en marxa per comprar les entrades. Qui millor per a gestionar tot això que el senyor Roca. Doncs dijous dia 18 un dels meus somnis es va fer realitat: veure un concert de na Madonna. Crec que tots els presents que hi érem (Jaume, Sandra, Apol·loni i Ma Joana) vàrem gaudir d’un espectacle que mai no oblidarem.

La seva presència, l’escenari, els seus moviments, les cançons, els ballarins, la posada en escena tot això i molt més foren una cosa espectacular. Per la meva part no em va decebre gens.

Trobo que un espectacle com aquest s’ha de veure almenys un pic a la vida, i si tinc l’oportunitat de poder veure la “diva” una segona i una tercera vegada ho faré.

L’única cosa negativa que podríem mencionar és l’organització, fou molt dolenta i nefasta ja que el lloc del concert tampoc no era l’adequat.

A tots els qui hi anàrem una abraçada, a na Ma Joana i na Sandra per colar-se enmig de la multitud i agafar un bon lloc, a n’Apol·loni per comprar tiquets per poder beure (això ve de família) a en Jaume Boo per fer-nos riure en els moments difícils (gràcies a la frase secreta poguérem entrar per tot sense fer cua). A tots gràcies per compartir aquests moments i a tots els qui ens envoltaven: a les al·lotes de Canàries, a la parella de València i també a les al·lotes de Madrid. Gràcies a ells l’espera fou més bona de dur.

Estimats lectors, si teniu l’oportunitat de poder gaudir d’un espectacle com aquest no us ho penseu dues vegades, aneu-hi, no us penadireu mai.


(Apol·loni, Ma Joana, Sandra i Jaume)


(Un servidor)

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hi ha en el món alguna foto de n'Apo sense un tassó a les mans?????

Llorenç Gacias dijo...

Això ve de familia... Je je je. El seu home també l'hi agrada dur un tassó a les mans...