jueves, 18 de septiembre de 2008

Home de Ferro

Doncs si, al final m’he tornat a inscriure a l’home de ferro d’Eivissa. La cursa també està catalogada com a llarga distància. Les distàncies que fem són 4km nedant, 120Km en bici i 30km d’atletisme. La data de la cursa és el dia 5 d’octubre el mateix dia que tanquen les discoteques d’Eivissa (ho dic per si algú vol venir).
Enguany és la meva segona participació ja que les distàncies que correm són considerables i requereixen un període d’entrenaments. Enguany serà molt distint a l’any passat ja que el recorregut no és el mateix i les condicions amb les quals hi vaig són distintes. L’any passat el meu objectiu era l’home de ferro, enguany el meu objectiu ha estat un altre. Esper poder acabar i, si no puc tampoc no passa res, una experiència més a la nostra vida.

No hay comentarios: