lunes, 13 de febrero de 2012

Molt de córrer i poc nedar i bici

Quan planificava la temporada vaig decidir fer una marató a principis d’any per incloure amb la preparació de l’Ironman d’Austria. No se si m’hauré equivocat o no, però veig que vaig deixant de banda les altres disciplines. Enguany duc molt malament la natació ja que hi vaig molt poc i la veritat és que em fa molt poques ganes ficar-me dintre l’aigua, però també no duc la bici com m’agradaria.

Els dissabtes com molts de vosaltres sabeu hi ha sortida amb la grupeta de s’Arenal. Un grup a on la paraula descans existeix en molts poc moments, a on convé sortir berenats de casa perquè a vegades no tens temps ni de beure.

Quan vaig amb el grup només aguanto una mitja de 70km amb ells, no en puc fer més, després les cames em diuen basta i les forces s’acaben. Fins ara feia dos dies de bici durant la setmana però ara que només falta un mes per la marató només puc fer un dia. Crec que així no milloraré ja que amb un dia de bici no és suficient.

Aquesta setmana passada he fet un grapat de quilòmetres corrent:

  • Dilluns 10km de trot
  • Dimarts series 30’ de rodatge + 3 (2*400 a3-V02+ 1*200 a3-V02+ 1*1000 a2-a1) + 10’ per acabar
  • Dimecres rodatge de 14 km a ritme
  • Dijous descans
  • Divendres series 25’ rodatge + 6*1500 a2+ + 10’ suaus
  • Dissabte 115km bici
  • Diumenge 2h de run

Al final m’han sortit 83km de córrer per 115km de bici i 0 metres de nedar. Espero que arribi el bon temps per posar-me les piles amb les altres disciplines.

No hay comentarios: