viernes, 15 de julio de 2011

Aprendre a anar sol


Ahir tocava sessió de bici. En un principi havia de rodar uns 45 o 50 quilòmetres però al final vaig decidir fer-ne un parell més. La meva intenció primer fer la volta grossa del circuit del Ican i una volta petita. Al final no va ser així ja que em vaig perdre per els camins de Llucmajor. En sortiren uns 110 quilòmetres aproximadament, una bona feina. Però és aquí a on vull arribar. Dissabte passat vaig sortir amb un grup nombrós de triatletes per fer la volta llarga del Ican. Em vaig trobar en forces, amb ganes d’atacar, sortia a cada atac del grup, a les pujades anava al davant, en fi em vaig trobar amb moltes forces. Ahir tot el contrari, les cames em feien molt de mal, les sensacions no eren bones, cansament, em trobava pesat, hi havia moments que m’havia d’aturar de remar perquè les cames no anaven.

Enguany he fet molts més quilòmetres de bici que altres anys. He sortit amb un grup que m’ha fet augmentar la velocitat considerablement i si això és poc hi ha hagut una persona que m’ha ensenyat a sofrir damunt la bici “a davant fins que moris i després te poses a darrera” cosa que abans no sabia.

Ara noto que quan vaig en grup rendeixo molt més que si vaig sol. Crec que serà hora de que comenci a sortir més sovint en solitari i aplicar el que m’ha ensenyat en Pep Lliteres, sofrir, sofrir i sofrir. No me queda d’altre...

5 comentarios:

PEP dijo...

Això significa q m'abandones?????jo només intentava ensenyar-te a sofrir una mica, però veig que no he acabat de fer-ho massa bé...em dones un altre oportunitat????jejeje

Llorenç Gacias dijo...

Pep en tendràs moltes més oportunitats je je je, només que ara el sofriment no és el mateix ja que anar sol per les carreteres quan fas una tirada llarga no te res a veure quan anam amb la grupeta. Segur que tornaré ben aviat... Enhorabona per el triatló de Sa Ràpita!!!

PEP dijo...

si vols podem anar a fer tirades llargues, tu anirás tot el temps davant tirant i jo darrera donan-te branca jejeje.

Xisca Vicens dijo...

Hola!
Es ben hora k pengis el cartell: TANCAT PER VACANCES!!!!
Fins dema!!
:*

Llorenç Gacias dijo...

Pep crec que serà millor que vagi sol perquè si vens darrera la teva bici no hi sabrà anar, ja que no sap fer poca via je je je...

Xisca ara ho posaré... :*