martes, 25 de enero de 2011

El passeig marítim de Palma

La setmana passada quan vaig acabar la feina sobre les 20:00 em tocava l’entreno de córrer uns 12 quilòmetres. Em poso les sabatilles i em dirigeixo cap el passeig marítim. De la sortida del portal de casa al passeig només hi ha 1 minut corrent, així que és molt a prop. Això fa que aquella zona sigui la més idònia per practicar la part de córrer.

Doncs com deia abans la setmana passada a les 20:00 de la nit em vaig trobar una quantitat de gent que feia “running” que em vaig quedar ben sorprès. A vegades i sobretot en aquest temps ens costa practicar l’esport a la nit, almenys xerro per mi, però sabent que hi ha tanta gent practicant el mateix esport fa que la vessa sigui menor. Per mi córrer per el passeig marítim te el seu encant i sobretot sempre trobaràs algú que compartirà aquella nit.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

ben igual que sa colonia en s'hivern.... no hi ha una punyetera ànima... fa una versada... estic en so dilema d'anar-hi o no.... faci lo que faci me n'arrepentiré... crec que encara me posaré ses "bambes" (com diuen a BCN) i aniré a fer una mica es betzol!!

una aferrada pes coll!!
m.a. roig (migue)

Llorenç Gacias dijo...

Je je je... Ara ja ets un loco més que córrer a n'aquelles hores amb el fred que fà. La malaltia ja t'ha agafat je je je... un més!!!!

En veiem prest. Salut

Anónimo dijo...

Realment és una zona fantàstica i on sempre hi ha gent!
Però no és l'única!
:*

Llorenç Gacias dijo...

Anònim tens raó quan dius que no és l'única que hi ha, però jo en conec molt poques. Segur que si un dia he de canviar, en trobaré per altres llocs i a lo millor seran molt millors. Després escriuré sobre aquest lloc.

Ara que faig memòria a l'estiu vaig córrer per un lloc que si te dic la veritat fou impressionant... Gràcies per le comentari.

PEP dijo...

no xerreu de anar a correr tot sols, a mi en toca sempre, a veure si veniu amb mi a fer-me companyia.

Llorenç Gacias dijo...

Pep per venir amb tu em de venir amb una moto per poder-te seguir ja que sinó tu duràs un parell de voltes i nosaltres encara no haurem partit...

PEP dijo...

jo l´ho que dic de ses motos es que: molt de mek! mek! i poca moto, jejeje