martes, 24 de noviembre de 2009

Insomni

No se si és el temps o altres coses però darrerament m’aixeco abans de que soni el despertador cosa que feia un grapat d’anys que no em passava. Fa un parell de dies que dormo molt malament ; el matins m’aixeco cansat, somio per les nits, em llevo a qualsevol hora i fàcilment em desperto.
Al final busquem una excusa per donar la culpa al nostre insomni. Jo he posat l’excusa del temps però en el fons se que és exactament.
Segur que a poc a poc aniré refent les plàcides nits a on el llit era el meu gran aliat per deixar córrer la meva imaginació.

3 comentarios:

sina dijo...

Aixó és que et falten unes bones maxacades!!! jajajaja, després d'uns bons entrenaments ja em diràs si t'aixeques abans de temps... jajaja!

Llorenç Gacias dijo...

Suposo que tens raó Sina, dintre de poc tocarà donar canya de la bona i segur que en arribar a casa em dormiré ben aviat... je je je!!!

Jordi Gonzalez dijo...

Llorenç digues que si, estem tan acostumats a entrenar, que quan baixem el nivell ens trobem fatal!!!
Una abraçada i ànims!!!!