jueves, 4 de junio de 2009

Més lesions


Fa dues setmanes vaig està xerrant d’una lesió a genoll esquerra a on vaig haver d’estar un parell de dies aturat. Quan ja tenia una cosa solucionada ara em trobo que el tendó d’alquil•les de la cama esquerra sofreix una tendinitis.

Els símptomes que tinc em venen quan em toco el tendó, quan començo a trotar i una vegada acabada l’activitat física. La causa d’aquesta lesió no la se exactament, però he llegit que pot esser deguda a un increment de velocitat en llargues distàncies, fer moltes pujades, em pot venir del genoll, per sobrecarrega, etc. 

Estic prenent precaucions perquè em digueren que era una lesió un poc perillosa i mala de curar. Un pic per setmana vaig al fisioterapeuta, em poso gel cada dia, gràcies al meu amic Bieló puc anar a les seves sessions i també prenc antiflamatoris.

D’aquí a un parell de dies vos contaré com va el tema. Segur que anirà molt bé i estarem al 100%. 


4 comentarios:

Tomeu Miralles dijo...

Cunyaaaaaooooo, estàs acabat!!!!
L'edat no perdona.
Venga venga, no et queixis tant, i a entrenar, que Nice t'espera.
Vamoooooossssssssss, ànim, i a per totes.

Llorenç Gacias dijo...

Tens tota la raó del món, l'edat no perdona. Abans podíem fer de tot, ara faig una setmana d'esport i estic lesionat un parell de dies... je je je. Salut

Jordi Gonzalez dijo...

La veritat es que és una lesió complicada i molesta, s'ha d'anar amb compte i recuperar bé. També pot ser que l'hagis sobrecarregat al tenir el genoll tocat, a mi em passa amb l'isquiotibial dret, que com que sempre el tinc tocat, vaig sobrecarregant el bessó i cuadríceps...paciència!!
Molts ànims i salut en la recta final!!!
Una abraçada des de la Costa Brava!

Llorenç Gacias dijo...

Gràcies Jordi, ara em toca tenir un poc de paciència, però sempre a n'aquests casos veiem el pitjor. Ara ja estic baixant el volum d'entrenos i també això m'ajuda a recuperar-me... Segur que anirà bé... SIEMPRE POSITIVO, NUNCA NEGATIVO!!! je je je