viernes, 9 de enero de 2009

Aniversari Ma Joana

El 13 de desembre passat celebràrem, amb una festa sorpresa, els “fa 20 anys que tinc 20 anys” de na Maria Joana (la germana del senyor del blog).

Teníem dos llocs per triar, el primer: “Son Manera de ca’n Roca”, i el segon: La “Mansión Playboy”. Ens decidírem per la primera opció.

Moltes gràcies Joan Jaume i Apol·lònia, per cedir-nos casa vostra per organitzar la festa, i per preparar tant bé les festes (i per desmuntar després). Gràcies també Llorenç, per tota la feina feta. Després de 2 mesos preparant la sorpresa, arribà el dia, i tots, puntuals a les 21:00 esperàven la nostra arribada. Gràcies també a tots els 38 que vinguéreu a la festa i vau guardar el secret durant tant de temps.

I com no, moltes gràcies a tota la gent que em va ajudar a preparar el menjar: la meva mare, la meva sogra, na Malén, na Maite, na Xisca, la tia Maria i la tia Margalida.

La festa va acabar a altes hores de la matinada, i algú un poc perjudicat (però això no és pot dir en un blog d’esports).

Gràcies a tots una altra vegada, i molts d’anys a tots, i fins la propera.


Article escrit per Tomeu Miralles "Cunyat"

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Bones, cunyadísssssimo, gràcies per publicar l'article.
He vist que ningú posava cap comentari, i he dit: això no pot quedar així.
UNA ABRAÇADA.

Llorenç Gacias dijo...

Així m'agrada que escriguis al blog... gràcies cunyaaaoooo!!!!!