jueves, 9 de octubre de 2008

Crònica Home de Ferro 2008

(Integrants de l'equip de Drac i acompanyants)


Aquest cap de setmana hem disputat la darrera cursa de la temporada. La prova com tots sabeu era l’Home de Ferro (4km nedant, 120Km amb bici i 30km de córrer a peu). Enguany estava molt tranquil ja que l’experiència que vaig agafar l’any passat amb la mateixa cursa i també amb l’Ironman, m’ha servit per estar més tranquil. Dissabte al matí sortírem cap a Eivissa amb el vaixell. Enguany sabia que seria distint per molts motius, però no per això no ens ho havíem de passar bé. Arribàrem i anàrem a fer uns quants quilòmetres amb bici. Després, a dinar i a la tarda vàrem entrar les bicis a boxes. Diumenge dia de la cursa, ens aixecàrem a les 5:45, vàrem berenar i a les 8:00 donaven la sortida. La disciplina de la natació em va anar molt malament, vaig nedar en molt males sensacions, vaig fer els 4km amb un temps de 1:15:45, un mal temps si em comparo amb l’any passat.


Enguany l’assistència fou molt baixa, crec que érem uns 200, però els participants que ens trobàrem a l’aigua (grumers) foren més. El circuit de bici era molt pla, sabíem que ens havíem de reservar per el circuit de córrer. Quan vaig sortir de l’aigua em va pegar el mal de panxa i ho vaig arrossegar els primers 60km. Vaig demanar un protector per la panxa i em va minvar el mal. Els següents 60km foren més bons de dur, però com he dit abans no vàrem forçar gens la màquina perquè sabíem que al final ens passaria factura. El temps per realitzar els 120km fou de 3:48:25 a una mitja de 31:52km/h. Arribo a boxes, deixo la bici, em poso les sabates i començo a córrer. El circuit que s’havia escollit aquest any era molt dur, tenia moltes pujades i baixades, pareixia un circuit de muntanya. Durant tota la cursa em vaig trobar amb ganes i molta força. El meu objectiu era poder córrer els 30km fora aturar-me (quan diem fora aturar-nos, caminem durant els avituallaments), i aquest objectiu el vaig complir, vaig córrer els 30km amb un temps de 2:35:20. Per mi un temps excepcional. Al final vaig aturar el cronómetre amb un temps de 7:47:05. Em vaig quedar amb les ganes de poder agafar a un participant que al final em va donar una demostració de com córrer una cursa a peu.


Aquest cap de setmana ha estat molt divertit, hem rigut i ens ho hem passat molt bé. Esper que hi hagi molts de cap de setmana com aquest, ja que l’esport és una excusa més per poder-nos reunir tots junts.

10 comentarios:

Anónimo dijo...

Tot això de s'Homo de Ferro està molt bé, però anem allò que de veres interessa... Sa FOTO. Els petits detalls que surten a sa foto. Què ens dius d'això????

Llorenç Gacias dijo...

Petits detalls!!! He estat mirant la foto i no he trobat res anormal, ejem, ejem... Estimat anònim ja em diras quins son aquets petits detalls, je je je...

Gràcies per tot...

Anónimo dijo...

Sóc un altre "anómino". També veig alguna cosa "rara", mira't-ho bé.

Anónimo dijo...

je se que es...FALTA ES MORO.

Anónimo dijo...

Deixa-vos de històries , el que falta és un comentari den Llorenç d'aquesta morena que li agafa sa mà....

Llorenç Gacias dijo...

Bones, a la foto tot està correcte, no hi ha res anormal... La que m'agafa la mà!!!! ahh!!! és una "amiga", molt bona amiga. Al·lots ja vos avisaré el dia que tingui al·lota.

Gràcies a tots per estimar-me tant, se que no voleu que em quedi fradí...

És MORO? està amagat a la foto...

Jordi Gonzalez dijo...

Enhorabona per l'Home de Ferro, jo aquest any no l'he fet, però tres companys més de l'equip si, i m'han comentat que ha estat realment dur, o sigui que doble enhorabona per Niça i despres aixó!
Per cert, vaig coincidir amb tres companys d'equip teus a Respiràlia aquest any, i va ser genial!
T'iré seguint!!!

Llorenç Gacias dijo...

Moltes gràcies Jordi i enhorabona per totes les curses que as fet.
L'home de Ferro d'enguay a estat dur per la cursa a peu. Tot eren pujades i baixades.
Enguany també havia d'anar a Respiralia però al final no hi vaig poder anar. Segur que un dia ens trobarem o coincidirem en alguna cursa.
Et seguiré per el teu blog.

Salutacions...

Anónimo dijo...

ENHORABONA LLORENÇ, VEIG QUE HO HAS TORNAT ACONSEGUIR! REALMENT ESTÀS FET PER FER TRIATLONS, I Mira que ara no entrenes! jiiijijiij
Veig que has millorat el temps de l'any passat, ara quina és la propera cursa ??????

Llorenç Gacias dijo...

El meu pròxim objectiu és descansar una bona temporada i després ja veurem que fem l'any que ve. Avui tinc un sopar amb la resta de membres de l'equip per decidir si l'any que ve fem un Ironman o no, ja veurem. Això dels triatlons? Doncs m'agrada i em distreu, però enguany m'ho prendré molt diferent que a principis d'any.

Gràcies per el teu comentari i els teus ànims...

Salutacions...