martes, 10 de junio de 2008

Bones sensacions



Fa uns quinze dies vaig tenir unes petites molèsties. Quan pedalejava tenia un punt del genoll dret que em feia bastant de mal. Era una sensació estranya ja que per corre i per nedar no em molestava gens. Hem vaig aturar uns quans dies de fer bici, però trotava i també feia l’entreno de natació. Gràcies a la fisioterapeuta, al meu preparador físic i també al senyor Bialó, aquestes molèsties han desaparegut. Dissabte fou la prova de foc. Teníem 110 Km de bici i després 1:30min de cacos (corre - caminar), el darrer entreno llarg abans de marxar a Niza. El genoll va respondre i no hem va fer gens de mal. Vaig poder aguantar molt bé l’entrenament i ves pogut seguir una estona mes. Gràcies per els vostres esforços.


2 comentarios:

Anónimo dijo...

segur que tot anirà bé.

Ànim i molta sort

Llorenç Gacias dijo...

Moltes gràcies per els ànims, s'agreixen molt i segur que arribaré al final.

Moltes gràcies...