miércoles, 20 de febrero de 2008

Com viatjar sense moure’s de la cadira de casa

Cercant per Internet vaig trobar aquesta pàgina Web a on pots passejar per diferents ciutats de Nord Amèrica i Àsia. L’aplicació encara està amb versió de proves i s’està millorant, però la seva qualitat i la claredat en que es veuen les imatges fa que sigui una eina molt útil i entretinguda. Si algú vol viatjar a una ciutat que ens ofereix la Web EveryScape , aleshores en primer lloc pot veure com és la ciutat i fer-hi una volta virtual, aquestes son les coses que es poden fer perfectament. A mes també te dona la possibilitat de saber a on son les tendes, hotels, a on anar de copes, veure llocs d’interès, etc.
Les noves tecnologies ens ajuden a conèixer un poc mes el món en que vivim i ens permeten nous coneixements, però per saber així com és, val mes tocar-ho amb les mans.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Jo també crec que és millor tocar-ho amb les mans, el que passa es que de vegades no pot ser i t'has de conformar només amb el que veus. JEJEJ. S'ha de dir que aquests triatletes les pots mirar tant com vulguis que segur que no t'espenyen la vista.

Anónimo dijo...

Estic d’acord, val mes tocar-ho amb les mans que no mirar-ho virtualment, però quan no es pot, s'ha d'intentar fer alguna cosa per tacar-ho. Encara que ho tinguem difícil sempre s’ha d’intentar, sino ens quedarem amb les ganes de no haver-ho fet.
Com bé dius tinc els triatletes per alegrar un poquet la vista, però passa una cosa, en falta un je je je...

Gràcies per el comentari...

Anónimo dijo...

Assaguda a sa cadira és l'únic que puc fer aquests dies. Estic que trin!!! I ja te dic, de vegades hi ha coses que et fugen de les mans i no ho podem tocar tot. Si no, jo hi hauria coses que no mollaria de cap manera.

Anónimo dijo...

Aquestes coses que et fugen de les mans les as d'agafar, estrenye molt fort, i sobretot intentar que no s'escapin.
Ànim i molta sort.....