jueves, 16 de febrero de 2012

Malalt un altre cop

Enguany no anam!!! Dansà que he començat la temporada només faig que posar-me malalt. Del que duc d’any he estat dos pics al llit i dos pics constipat. Ahir per exemple vaig anar a córrer i quan vaig acabar tornava tenir el cos amb molt males sensacions, mal de cames, mal d’esquena. Ahir a la nit quan era al curs trobava que les sensacions eren dolentes, em vaig beure tres llaunes de cocacola i estava amb la jaqueta posada i això era mal preludi del que me venia. No vaig aconseguir acabar i vaig partir a casa. Una vegada arribat em poso la prova i surt 38,2, ja hi tornem esser!!!

Ara per ara les lesions em respecten però el meu estat de salut em costa una mica, no se si és un tema de cansament, cansament psicològic o un problema del temps. Com molts de vosaltres que em coneixeu sabeu que entrenar amb fred no em va gens bé i quan el meu cos funciona és quan arriben els mesos de juliol i agost que fa tanta calor. Espero que aquets problemes de salut siguin per un tema del temps ja que per lo altre seria un problema més greu.

No hay comentarios: