lunes, 13 de junio de 2011

Sensasions de Frankfurt


Aquets dies passats els volum de còrrer fou molt elevat i això fa que les cames vagin acumulant cansament. Com molts de dimecres anàrem a nedar al mar i llavors vam còrrer per el carnatge fent sèries de costes i després de 1500m. Una vegada acabats l’entreno ens dirigim cap els cotxes i quan ens posem a estirar un poc allà em vaig començar a trobar malament. Tenia les mateixes sensacions que vaig tenir a l’Ironman de Frankfurt, mareig, vòmits, fatiga i sobretot molta son. Quan xerrava amb la gent tenia la sensació que xerrava amb els ulls tancats. No se qui fou que va proposar anar a fer una cervesa al xiringuito i vaig acceptar. Crec que fou el millor encert de tots, ja que després de dues cerveses tornava a estar molt millor. Ara ja se que si a una cursa de llarga distància em torna a passar el mateix, doncs aturadeta al primer bar i cervesa.

No hay comentarios: