viernes, 3 de junio de 2011

Hores de sol...

La veritat és que ara és un luxe poder entrenar. Al no poder sortir en bici per el mal temps ahir vaig haver de canviar de plans. Tocava rodar unes 2h i després trotar uns 8 quilòmetres, però veient el temps vaig decidir anar a nedar. Doncs a les 19:30 estava davant la porta de la piscina municipal de Felanitx per fer l’entreno. Al final sortiren uns 3000 metres més 15 minuts de sauna. Però la alegria més grossa que em vaig endur que en sortir de la piscina sobre les 21:00 encara feia claror, uffff!!! això si que puja la moral.

Molta gent em diu que estic “loco” perquè m’encanta la calor i sobretot entrenar amb calor. Però si som sincer a més de dos els hi agrada. No digueu que ara “encara que faci fred” no sigui un autèntic plaer sortir en aquesta hora de la piscina i encara faci claror. L’únic que falta és la calor.

No hay comentarios: