lunes, 7 de febrero de 2011

Una sortida en bici impressionant!!!

Aquest cap de setmana he tingut una experiència esportivament xerrant que no l’havia tinguda mai. Dissabte varem quedar amb en Pep Lliteres i en Migue per anar a rodar amb els de s’Arenal. A les 8:10 vaig sortir de Felanitx amb bici direcció Campos. Allà ens havíem de veure a les 8:40 i partir cap el cap blanc fins que trobéssim el grup. Una vegada arribat a Campos la sorpresa fou que passava en Joan Llaneres (7 vegades campió del món de pista) que també anava amb el grup de s’Arenal.

Quan varem sortir de Campos direcció sa Ràpita ja rodàvem a un ritme bastan alt. En Joan se va girar un moment cap a darrera i ens va dir a n’en Migue i a mi:

- Si voleu estirar no passa res, vos podeu posar a davant.

Jo com si fos un professional em vaig posar davant i casi vaig morir al cap de poc temps. En Migue em va dir que no em deia res perquè veia que treia sabonera per la boca je je je...

Arribats a l’altura de ca’s Buso ja venia el grup enfilat d’un a un. Canvi de sentit i allà ens varem enganxar. Érem uns 30 o 40 ciclistes, la sensació fou d’una cursa de ciclisme al pur estil semi-professional, atacs, estirades, diferents grups etc... vaja lo que va és una carrera ciclista. Jo com vos podreu imaginar sempre anava a la coa del grup. En Pep em va dir que em poses enmig del grup per no sofrir tan les estirades, però les meves forces ja no eren per aguantar. El meu contaquilòmetres marcava velocitats per pla que mai havia marcat.

De la sortida de Santanyi cap a Felanitx el grup va minorar un poc la marxa però fou molt poc temps ja que allà no deixen ni un segon de respir. Faltant pocs quilòmetres per arribar a Felanitx les cames ja no varen aguantar el ritme i el grup va seguir.

La ruta que seguirem amb el grup fou de cala pi, cap s’Estanyol, sa Ràpita, Ses Salines, Es Llombars, Santanyí, Ca’s Concos i a Felanitx nosaltres ja acabarem l’aventura.

En Pep Lliteres havia de fer bonda perquè a la tarda tenia duatló a son Negre (i va quedar en segon lloc) impressionant!!! i en Migue també va decidir tornar cap a Campos. Em varen sortir 82 quilòmetres amb 2 hores i 20 minuts. La mitja no vos ho diré però mai en la vida em pensava poder anar tan aviat.

Esper poder anar moltes vegades amb aquest grup ja que la sensació de fer una cursa, fora està en cursa fou genial. No se si podré aguantar molts de quilòmetres en aquest ritme però almenys cada vegada que hi vagi intentaré aguantar més.

4 comentarios:

PEP dijo...

ehhhh!!!jo vaig fer bondat!!!!apart de qualque estiredeta. Es cap de setmana que no hi hagi competició serà un altre cosa, encara t'agradarà més.
http://www.balearbike.com/?p=3468
Una abraçada!!!!

Llorenç Gacias dijo...

Pep si feis més via hauré de posar un motor a la bici per poder venir a darrera je je je...

miquel a. roig dijo...

va tonar a ser de 10 sa sortida.. gràcies Pep per obrir-nos aquestes portes... llorenç grande!! això de tenir en llaneres a roda, no és cada dia... en joan me va semblar un deu de persona.. humild i senzill, un senyor porrerenc!... ja ho m'ho pensava, però ho vaig acabar de confirmar en directe.. llorenç tu vares ser valent i vares respondre a sa seva cridada com un homo.. jo me vaig fer una mica es loco; deprés en voret patir, vaig donar un relleu d'aproximadament entre 25 i 40 metres... je je.. que poguem repetir molts més dissabtes com aquest! una aferrada!

Llorenç Gacias dijo...

Migue vaig fer massa de valent je je je... A la pròxima te tocarà a tu estirar més del grup je je je... Esper que no sigui el darrer de molts