viernes, 25 de febrero de 2011

Tocat de cames!!!


(fotos Pep Lliteres)

Ahir tocava entreno de bici i després trotar una mica per començar a fer el canvi de bici a córrer. Era la primera vegada després del triatló del mes de setembre de l’any passat que no feia cap transició.

El matí vaig rebre un correu d’en Pep Lliteres per veure si sortiria en bici. En un principi la meva intenció era rodar per pla amb plat gros i pinyó petit, però les intencions d’en Pep eren pujar tres pics el puig de Sant Salvador.

Abans de sortir sol i agafar un ritme còmoda i no patir gaire, em vaig estimar més anar a sofrir de valent, i millor dit, vaig sofrir de valent. En Pep, considerat el meu “trainer” de bici, em va dir que havia de pujar plat gros i pinyó d’en mig, i així ho vaig fer. Les primeres dues vegades així i la darrera a ritme. En acabar la tercera pujada en Pep estava tan content com sempre que sortim en bici i jo tornava a treure “sabonera per la boca”. Mort i cansat davallarem del puig i en Pep em diu: bon entreno!!! No li vaig contestar je je je...

Després tocava trotar uns 35 minuts i així ho vaig fer. Les sensacions en un principi pareixien dolentes, però a mesura que anava passant el temps em trobava millor.

Resumint molt bon entreno 60 quilòmetres de bici amb 3 pujades al puig de Sant Salvador i 7 quilòmetres de trot. Gràcies Pep per ajudar-me. Dissabte més...

No hay comentarios: