jueves, 13 de enero de 2011

Primers entrenos

Doncs aquesta setmana m’he decidit a començar els entrenos. El cap de setmana passat vaig fer els meu primer contacte amb bici i la veritat és que el resultat no fou el que m’esperava. Dissabte vaig rodar uns 50 quilòmetres i els darrers 10 quilòmetres realment foren bastant durs. Diumenge volia rodar una mica més però quan duia 60 quilòmetres el genoll em va dir basta i em vaig haver d’aturar. Sort que estava a prop de casa i vaig poder arribar.

Aquesta setmana la he començada amb sessions d’estirament i gimnàs a fi de reposar el màxim la tendinitis al genoll esquerre.

Al final pareix que tot torna ja que aquesta lesió ja em va passar factura fa un parell d’anys i ara torno a tenir el mateix. La diferència és que ara des de un principi ja se de on me ve.

No hay comentarios: