martes, 18 de enero de 2011

Bon cap de setmana

Aquest cap de setmana ha estat genial amb tots els sentits. Dissabte vaig sortir en bici per rodar una mica per la zona del migjorn i em sortiren 80 quilòmetres. La veritat és que ho vaig passar una mica malament ja que els darrers 30 quilòmetres aproximadament foren en vent en contra. Aturada obligatòria a s’escapada i en Rafel quan me va veure me va oferir un redbull. La veritat és que no em va fer molt d’efecte ja que la tornada fou eterna i les cames anaven ben pesades. Diumenge vaig quedar amb el grup de Porreres. En Pep Lliteres peplliteres.blogspot.com sempre m’havia dit que si volia sortir amb ells ho podia fer. Diumenge al matí sortirem de Campos direcció Porreres per enllaçar amb el grup que venia d’aquella localitat. Una vegada que ens trobarem ens agruparem i férem un total de 95 quilòmetres per unes carreteres que només hi havia “repechos”. Si dissabte em vaig cansar, diumenge no vos dic res perquè hi va haver un moment que em pensava haver d’abandonar, i això que deien que feien poca via.

La veritat és que m’ho vaig passar molt bé. Vull donar les gràcies a en Pep i a tot el grup per convidar-me a sortir amb ells. Segur que no serà la darrera vegada.

No tot ha estat entrenar ja que ara només és una part minoritària en el meu temps. Hi ha hagut moltes coses més, dinars amb postres impressionants, cafès, foguerons, sopars... tot això ha fet que el cap de setmana hagi estat genial i sempre amb una companyia immillorable.

2 comentarios:

Xisca Vicens dijo...

És vera! Bon cap de setmana!
Amb tot això que vares fer, unes bones postres sempre són merescudes.
:*

Llorenç Gacias dijo...

Passa que a casa hi ha la millor cuinera del món que fa uns dinars i unes postres que son impressionants je je je, segur que la coneixes. Bs