miércoles, 15 de abril de 2009

Primer triatló sprint

Després de la ressaca de les festes de pasqua dilluns varem córrer el primer triatló de la temporada. En un principi les ganes eren poques ja que havia fet mal temps durant totes les festes i la previsió per el dilluns no era molt bona, però al final vaig decidir participar-hi. Érem uns 147 inscrits dels quals 18 eren fèmines.


Una vegada entrats a boxes i haver preparat tot el material ens posarem el neopré i partirem cap a la platja. L’aigua estava a 14º de temperatura, un poc freda i les ones eren constants. Primer de tot donaren la sortida a les fèmines i al cap de 10min donaren la sortida masculina.


Per arribar a la primera boia ho vaig passar realment malament. La temperatura de l’aigua, les ones i la gentada que hi havia van fer que no nades a gust. Per fer el recorregut de 750metres vaig estar 14:22 minuts.

Quan varem sortir de l’aigua vaig poder agafar un bon grup de ciclisme per fer el recorregut de 20km. Fent relleus ens va sortir una mitja de 38,4 km/h hi férem tot el recorregut amb un temps de 31:13 minuts.


Una vegada arribat a boxes em vaig anar a calçar les sabatilles de córrer i a l’hora de posar-me-les el cordó estava despassat del forat. Vaig haver de cordar la sabata i començar a córrer. Vaig perdre molt de temps, però el més important és que vaig acabar en bones sensacions. El tram de córrer em va sortir amb una mitja de 4:28 min el quilòmetre un bon temps per mi.


Al final vaig tardar un temps de 1:10:06 per fer-ho tot i vaig quedar el 22 de la classificació general. Un molt bon resultat.


És “Moro” va fer un bon triatló i li va sortir una bona cursa, va quedar a la posició 59 amb un temps de 1:18:48.

3 comentarios:

Jordi Gonzalez dijo...

Quina enveja poder fer un triatló per aquestes dates...aquí fot un mal temps que et treu les ganes de tot...que arribi l'estiu, ja!
Salut!!!!

Llorenç Gacias dijo...

Bones Jordi, com van aquets entrenos... segur que estàs a tope. L'aigua estava un poc freda però una vegada que eres a dintre ja estava... Estic amb tu, que arribi l'estiu!!! Força i entrenos

Jordi Gonzalez dijo...

Bufff, els entrenos passats per aigua i fred, ara mateix vaig a sortir amb bici i està a punt de caure una tormenta que potser sortiré per la tele....es el que hi ha, a topeeeeeeeeeeeee!!!!