martes, 28 de abril de 2009

Falta menys!!!

De cada vegada son menys els dies que ens falten per anar a l’ironman de Niza. D’aquí a dos mesos dia 28 de juny a les 6:30 del mati és donarà la sortida.

Aquest any amb l’experiència de l’any passat, el meu estat d’ànim que ara per ara és bo, i moltes coses més, faran que sigui diferent. Enguany hi vaig amb un poc de por ja que la darrera edició el mal de panxa no em va deixar córrer la marató amb condicions. L’objectiu d’enguany no és baixar el temps de l’any passat 13:33, sinó intentar córrer el màxim temps possible només aturant-me als avituallaments.

Aquest mes he tingut males sensacions en els entrenos. No se si és per el cansament acumulat o no sé el per què, però he trobat que no entreno amb les millors condicions.
Una petita lesió a l’espatlla dreta no em deixa nedar, així que ara per ara els entrenos de natació els tinc un poc abandonats. Per compensar això crec que carrego massa de córrer a la setmana. També a lo millor és la climatologia, a lo millor és que..... si ho sàpigues vos ho diria.

Dissabte que ve tenim un dels triatlons més esperats de la nostra Illa, el triatló de Porto Colom. La distància és olímpica (1500 mts a nado, 40 km bici, 10 km córrent) i esperem que tot ens vagi bé.

Les ganes d’anar a Niza hi son, però amb un poc de tristor. Enguany no tindré la companyia de la meva família que segur que els notaré a faltar. M'hagués agradat molt que vessin pogut venir i estar en tot moment cridant i animant. Quan fas una cursa d’aquest estil compartir la mateixa experiència és molt gratificant per tots. Així hi tot segur que els tindré molt a prop i el moment principal ells hi seran.

Ja vos aniré contant més coses a mesura que s’acosti el gran dia.

4 comentarios:

Tomeu Miralles dijo...

Cunayaaaaaaaaaoooooo, l'única diferència d'enguany serà que nosaltres no hi serem, i als darrers 5km. no podràs guanyar-me a córrer. La resta: està fet, segur segur segur que baixaràs del registre de l'any passat, ets un mallorcan-ironman. D'això no et preocupis. Tu a Nice, i en Jordi Gonzalez a Tenerife, deixareu el llistó ben alt, no pot ser d'una altra manera.
Hi ha una cosa que no has comentat: HAS APROVAT EL NIVELL "C" DE CATALÀ, QUASI RES. Congratulations, ah no, que això és anglés.... Enhorabona. TOT EL QUE ET PROPOSES HO ACONSEGUEIXES. Aquest any, no, però al proper ens veim a Nice o allò on TU diguis CUNYAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOO.
La teva família t'estima molt.

Llorenç Gacias dijo...

Moltes gràcies. Segur que quan arribi a la meta de Niza pensaré molt amb vosaltres. Enguany et tocava a tu entrar a meta.
En quan al català m'ha costat bastant, però enguany he tingut ajuda i m'ha anat molt bé. Gràcies...

Jordi Gonzalez dijo...

Llorenç, sé exactament quines són aquestes sensacions dolentes i les pors que sents, jo estic més o menys igual, amb la diferència que em queda un mes menys...L'avantage es que anem sense la pressió de saber si l'acabem, això és més que segur, la resta, com deia el gran mestre Johan, "a competir i a disfrutar!".
Salut i ànims, i a veure si el temps s'acaba d'arreglar d'una vegada, que ens fa falta la caloreta ja!!!

Llorenç Gacias dijo...

Jordi segur que l'iron de Lanzarote t'anirà genial. Com tu bé dius no duem cap pressió ni una i anem allà per pasar-ho bé. Esperem que el temps ara ens acompanyi ja que estem a la recta final. Força, entreno i sobretot molt de repòs...