lunes, 2 de febrero de 2009

Argon 18 Gallium o Specialized Tarmac Pro SL

Des de fa un temps la meva bici de carretera em demana un canvi. Fa un any que sentia un renou vora el pedalier. Em pensava que seria la capsa de bolles però no fou així. Al final varem veure que la junta del carboni amb l’alumini s’avia cruixit.

Fa dues setmanes vaig fer una sortida amb bici i a mitja muntanya vaig quedar tirat a la vorera, gràcies al meu germà vaig poder tornar a casa.

Doncs arrel d’aquí he decidit canviar la bici de carretera. Com molta gent em coneix som un poc indecís i estic barrejant dues marques de bicis “Argon 18” o “Specialized”.


Algú em pot donar consell sobre aquestes dues marques?


Argon 18 Gallium

Specializad Tarmac Pro Sl Framset

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Si vols consells de dos "Patrones de embarcaciones de recreo", el senyor Roca o jo en sabem molt.
Pel que fa a la bici, has de comprar la més cara, per asustar als contraris.

Anónimo dijo...

N'ARAGON NO ERA UN CARRER DE PALMA ? A NO , ERA UN PERSONATGE DEL "SENYOR DE LOS ANILLOS"....

Anónimo dijo...

Aragon existe

Llorenç Gacias dijo...

Gràcies companys per le vostre valoració, m'agrada al final vos faré cas, n'aragon és un carrer de palma i al mateix temps és un personatge del "señor de los anillos"... Però també pot esser el nom de l'embarcació del senyor Joan Jaume... N'ARAGON DU XIRINGUITO!!!!

Anónimo dijo...

I a més és el carrer de Palma on anam a les clases de "Patrones". Has de comprar aquesta (si és la més cara)...
Avui temim classe, comprarem un velomar.

Llorenç Gacias dijo...

Penseu que el velomar ha de tenir gelera i també un toldo perquè en Joan Jaume no va de sol... o no... també el velomar ens anirà bé perquè el podrem deixar a la vorera de la platja per anar al xiringuito, el problema serà!!! qui remarà?

Anónimo dijo...

Com qui remarà?. Està ben clar: qui és l'esportista... EN LLORENÇ