jueves, 8 de septiembre de 2011

Falta poc!!!


¿Estic preparat per córrer el Full ICAN? Doncs això és una pregunta que em faig cada dia. No se quines sensacions tinc sobre el meu estat de forma. En aquest moment em trobo molt cansat i la peresa de fer activitat física encara existeix. Quan començo a entrenar els primers minuts son realment durs ja que pareix que no puc ni amb les sabates, però a mesura que passa el temps em vaig trobant molt millor.

Ahir tenia un rodatge de 16 quilòmetres i la veritat és que en un principi i com he dit abans vaig estar a punt de tornar a casa, però després una vegada passada la mitja hora em trobava molt millor.

Enguany no se com afront la meva quarta distància Ironman. És un dels pics que hi vaig amb més incertesa de tots sobre el meu estat de forma. La veritat és que he entrenat i els entrenos han estat de qualitat, però el meu cos no se si ha assimilat així com toca.

Dintre de 15 dies vos contaré com ha anat, però el que n’estic ben segur és que arribaré a meta com sigui.

2 comentarios:

toni morey dijo...

esperq tot vagi be, llorenç. quan siguis allà se't passaran tots els mals!!

Llorenç Gacias dijo...

Gràcies Toni, segur que ens vorem per allà, ara els mals je je je... no fogiran fins un parell de dies. Salut i força