sábado, 5 de marzo de 2011

Avui hi ha hagut carreres!!!


No se com comentar la sortida d’avui, no perquè no la vulgui contar sinó perquè el sofriment d’avui ha estat d’aquets que deixen petjada. Avui han sortit uns 115 quilòmetres dels quals 80 han estat estil cursa. Pareixia una carrera del Tour de França on si deixaves un metre de distància al ciclista de davant ja no enllaçaves i perdies el grup. La mitja d'aquets 80 quilòmetres crec que ha estat d'uns 37km/h, no me voldria equivocar.

També per rematar avui ha vingut el campió d'Europa de scrach i america del 2010 a on ens ha demostrat que quan algú pegava un “palo” ell sortia al darrera però a velocitats inassolibles per el meu conta-quilòmetres. No sols això que la resta de nosaltres anàvem al darrera.

La veritat és que m'ho he passat molt bé i he disfrutat molt. Hi ha hagut un moment que en Toni Bon, en Cerdà i en Pep Lliteres s'han d'estacat uns quan metres i la resta ens em quedat. Després el noi que ha vingut s'ha posat dret damunt la bici i ha sortit d'arrera d'aquells tres. N'hi ha hagut un parell que l'han pogut seguir i els altres anàvem com podíem. El grup s'ha tallat i jo he intentat agafar al grup més proper. He tirat i em quedat dos sols enmig de res i gràcies a déu que existeix, n'hi ha hagut un que ha foradat i ens em aturat perquè sinó hi fem la pell per allà. Jo crec que ha estat en Migue que li ha tirat una xinxeta en aquell al·lot per aturar el ritme del grup. De tot això que vos cont la velocitat del meu marcador oscil·lava entre 39 i 44, no vos cont més.

Com sempre donar les gràcies al meu “trainer” de bici i els consells que me dona.



2 comentarios:

PEP dijo...

Es teu trainer jejeje. Dissabte més gassssssssssss!!!!!

Llorenç Gacias dijo...

Dissabte em fa molt por, ja que diumenge no tens res, ni carreres, ni entrenos, ni res de res i això em fa molt però molta por je je je...