viernes, 10 de septiembre de 2010

Nova adquisició

Una persona experimentada amb aquest aspecte sempre m’ha dit que havia de provar altres marques de sabatilles. Amb aquest aspecte era un poc reticent perquè sempre havia corregut amb la marca Asics i m’anaven molt bé. A la fi he fet cas del consell que me van donar i aquesta setmana he adquirit unes sabatilles per córrer de la marca Adidas. El model s’anomena Glide 2 i el resultat ha estat immillorable. Dimarts vaig anar a rodar uns 60km i després varem anar a córrer de casa fins el castell de Bellver. Dic varem perquè hi anàrem en Toni Suradi, n’Ignasi Colom i jo. Era el primer dia que les duia i la veritat és que m’agradaren molt. Les sensacions han estat molt positives. S’ajusta molt bé al peu i la seva amortiguació fa que la sabatilla sigui molt còmoda.

No em de tenir por al canvi i sempre em de provar nous materials, a vegades ens podem dur grates sorpreses.

3 comentarios:

Tomeu Miralles dijo...

Tan malament va anar l'ICAN, per no explicar res???. Si va anar beníssim.
O estàs molt enfeinat........

Llorenç Gacias dijo...

Je je je, aviat hi haurà la crònica del I CAN, però bé podria haver quedat més content!!!!

Salut

xisgarau dijo...

Hola!!! Tens el blog ben oblidat! A veure si ens escrius alguna cosa!!!!
besos