martes, 31 de agosto de 2010

Sobreentrenament o ressaca

Aquesta darrera setmana he notat un cansament físic que no és usual amb mi. No se si és per els entrenos intensius que vaig fer ho han estat les festes que m’he pegat durant tota la setmana passada. Jo crec que no és compatible l’entrenament amb sortir de marxa.

La setmana passada com molts sabeu eren les festes de Montuirï i quan arriben aquestes dates no hi ha entreno que valgui. Des de un principi la intenció era no entrenar gaire però al mateix temps no perdre-ho tot. Així mateix vaig intentar fer alguna cosa, trotar un poc, nedar i poca cosa més. Però aquesta setmana encara me noto cansat, amb poques ganes de fer coses i suposo que tot això és per els dies anteriors.

Si vos he d’esser sincer perdre la forma ha valgut la pena. Aquest cansament que duc i les poques ganes que tinc de fer esport no pas pena de res, ja que la forma física la tornaré a recuperar molt aviat, però el que si mai perdré seran tots els moments viscuts durant tots aquest dies.

El que si tornaré a fer l’any que ve és anar a les festes de Sant Agustí de Felanitx, ja que val la pena anar-hi almenys un any per saber el que és.

Fa un parell de dies vaig escriure un post a on deia que no disfrutava de l’estiu, però he de dir que he tingut un mes d’agost realment impressionant. La veritat que a vegades ens duem una sorpresa quan no solem esperar cap resultat. Visca l’estiu!!!

No hay comentarios: